det var som fan...

jag står och röker på morgonkvisten efter att Celwin somnat en stund efter morgonvällingen.. Så kommer Jonas bakom mig och visar ringarna som tydligen kom igår ;) jag blev bara lite chockad. <3
Motiveringen till att han ville ta det såhär på morgonen från ingenstans var "passar bra att visa dig ringarna såhär på morgon när du är som på värst humör och aldrig vill kramas då" ;b söt!



Jag älskar dig Jonas Johansson. Nu har vi 2 titanringar med våra namn ingraverade som bevis på det oxå.. ;D
Jag lovar att den här dagen kommer att bli heeelt okey :) vi får se vad vi hittar på. Men kl 15.30 hoppar jag iväg och jobbar ett par timmar borta på regnbågen idag. Lite trist att det blev just idag, meeeeeeen men så är det. Vi får ta och skaffa oss lite barnvakt snart och mysa ner oss lite med varandra min man och jag.


Nu hopp in i duschen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0