fredag

Sovit 12 timmar inatt, så alltså kom jag upp vid 11 idag, en låång sovmorgon. Skönt. Men ska ju jobba inatt, inte sovit mer under dagen bara hållt igång hela tiden, så jag undrar hur det kmr gå. Förhoppningsvis är natten inte sååå lugn som de 2 senaste nätterna jag jobbat natt ;b

Igårnatt jobbade jag natt på regnis, där jobbar man egentligen själv. Nattvakt är man då mer, det är lite skilland från på kullis om man säger så ^^ men jag fick gå med Helena då ialla fall, så vi fick tiden att gå! Mkt härlig brud faktiskt :)

* * *

Gabriel hade tid hos läkaren idag, det gick bra och glad är jag för det, jag fick min oro att lägga sig och bekräftat att allt är bara bra med lillkillen! :) Nu behöver jag inte tänka mer på det. Vi får se när han blir 6-7 år.


puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0