godmorgon solstråle <3

Godmorgon solstråle..



<3

Celwin sover nu mer eller mindre 9-10 timmar i streck när han fått sista målet innan läggdags då han får nattvälling :) Han sov ju riktigt bra förut med, men nu ännu bättre. Han somnar många kvällar innan kl 19 då vaknar han ju allt mellan 4-6 på morgon.


Imorgon fyller mamma år, men idag åker vi upp till Mörtis och firar henne litegranna. Får lite ångest av att tacka nej till jobb dom ringde om igår att jag skulle jobba idag, men det blev alldeles för rörigt.

Imorgon åker min man till Liseberg med sina bröder, roligt för honom då.. *morr* ^^ själv ska man jobba natt imorrn.
Jo, men vadå? Min tur nästa gång! höhö.

Hoppas på bra väder men enligt vädret på tvnyheterna verkar det inte särskilt lovande denna fredag, suck..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0