hos mor och far blev det endel gött :)

Så länge saker görs av kärlek, är det okej!



Jonas slängde ihop smörgåstårtan direkt när vi anlände dit igår fm. :)
GÖTTANS! Sen gjorde jag lite god dessert. Vindruvisar och massa gott vin
och cider som vi hade i.




Mamma fick nog den roligaste födelsedagspresenten, vara barnvakt tills
imorgon. ;b haha! Sov några tim under dagen och nu är jag hemma,
Celwin kvar hos mormor eftersom jag ska jobba natt. Suck, ser inte fram imot
det alls faktiskt. Saknar min plutt. Saknar min store plutt oxå ^^



Var och hämtade paket idag, woho. :) lite smått och gott.
Skyltarna om monstrerna och spökena var jag ju bara tvungen att ha
efter att min kära kollega taggade mig i en sån bild på fb. Höhö
Och klockan är till Gabriel. Tyckte den var lite söt.


Har även snott en bok av mamma "Genom dina ögon" med Stephanie Meyer som skrivit Twilight böckerna. Jag som är så torsk på dom filmerna var bara tvungen att sno till mig den boken. Den verkar riktigt bra så. Längesen jag läste mig ngn bra bok! Finner mig aldrig ngn tid till det lixom. Kommer aldrig till ro, finns ALLTID ngt att göra.



Läste även att det ska bli en film? Hihi hoppas!


Nu ska jag göra ngt vettigt. Hungrig börjar jag bli med.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0