jaha jaha

Äntligen har jag slagit mig ner på arslet efter en heldag på fötterna. Jobbat mig genom hela helgen. Fredag till idag. Hurtig hurtig. Gillar helger, det är på ngt vis lugnare! :)
Sitter här och avnjuter en lugn stund med en Caribbean Kick som jag fick av Ronja igår på våran lilla tjejkväll borta hos henne! Hon gillade dom inte? Konstig hon är, dom är supergoa! Mums. Lite annorlunda.

Våran lilla egna jönssonliga var åter samlad med en ny medlem ;) Lukas var med, kröp över hela golvet, hittade Zekes (hunden) lilla bull bit på golvet som han mumsa i sig *höhö* verkade dock inte så gott som han hade väntat sig. Undra varför, hunddreggel.. Massor.. ^^ Vi kom hem rätt tidigt ändå, gick genom kumla på kvällen när vi skulle till bilen och det var ju drag där på torget. Usch orka, det verkade suga pung, ljudet var ju inte det bästa. Stackars kumla bo! Meen vi hade det trevligt, såg en skräckis i vanlig ordning, den var preeetty scary vissa stunden. Fertile Ground hette den.

Snart ska jag slänga in Gabriel i duschen, vi har målat vattenfärg sen han kom hem från mormor, nu sitter han på pottan och kollar på Nicke Nyfiken.. Igen. Han är ju återigen hostig, men det är ju inge ovanligt, han är ju det titt som tätt. Suck! Fast han är duktig. Tar sig genom det väldigt bra. Celwin somnade ngn timma sen, det är skönt att han är lättnattad! Sover mkt bätter nu och så lyckas han även somna på rygg nuförtiden med. Han är ju magsovare annars :D precis som jag.

Tjee.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0