Lycka var ordet

Om en månad åker mamma och jag till Polen. Ialla fall med 99% säkerhet att vi gört, mihihihi, LYCKA!
Fyfan vad jag vill dit, längtar enormt. Har en underbar man som går med på att vara hemma med Celwin en vecka, så vi väljer såklart en vecka att åka när Gabriel är hos sin pappa :) åå vad jag längtar. <3


Saknar mina finaste därborta!



Sommaren 2009 med min fina Kasia. Den bästa sommaren genom tiderna!

Nu är vi uppe hos mor och far.
Mysigt ska vi ha det ikväll, lite trist att Jonas måste åka hem ikväll eftersom han ska iväg till Göteborg kl 7 på morgon ;b
Men han slängde ihop en smörgåstårta förut, jag har gjort vit chokladmousse med toblerone och hallon. Vi har köpt lite Black Tower och några flädercider. Vi ska ha det riktigt gött ikväll :)) mamma fyller år imorgon så vi firar henne idag. Jag ska nämligen sova bort hela dagen imorgon, jobbar natt, woho.. ^^

Säger även grattis till mina älskade kusin idag :) fyller 23 bast. Vi börjar bli gamla, höhö.



Kommentarer
Katarinaz

KLART DU SKA ÅKA!! <333

2011-08-05 @ 17:39:27
URL: http://Http://katarinaz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0