och så blev det lite mer jobb

:) det där med att planera är ju lika bra att lägga åt sidan helt när man går som tim.vik. ^^ är ju omöjligt, men ska inte klaga, har valt det själv! Endel dagar har man färdigt bokat dagar, kvällar eller nätter man ska jobba, sen kan det många ggr komma små turer mellan det oxå, men då har man ju lite mer koll. Fre-Sön jobbade jag. Ledig idag, men blev inringd till inatt så det var bara att lägga sig och sussa ^^ inga fel lixom, huhu. Och en kvällstur imorrn oxå! Det är skönt att ha det, jag trivs så bra, både på kullis och regnis :D mysiga kollegor och trivsam arbetsplats.
Man är riktigt trött och sliten ibland, jag får ångest över att endel dagar hinner jag knappt med att spendera mkt tid med mina ungar, knappt så jag hinner ta efter andan eller att försöka ta det lugnt i 10 min. Sova gör jag för jag måste under dagar jag ska jobba natten. Men det är en hektisk livstid vi lever i. Spelar lixom ingen roll vad man har att göra.. eller att inte göra. Gäller att hitta sin egen balans och struktur som brukar det ordna upp sig.

Lite kvällskaffe såhär nu innan jag ska cykla iväg. Tittar på Celwin när han ålar, kryper, ställer sig på alla fyra och vickar på rumpan åt alla håll här på golvet. Myspojke!
Gabriel fick åka till mormor idag middagstid eftersom jag skulle sova. Precis när jag skulle lägga han att sova middag, så ringde Laila in mig. Bra tajming ;) så det blev ju att ringa efter räddande mormor som tog hem han. Tur att vi har henne! <3 vill ogärna lasta Jonas med ännu mer.. Han är så duktig som det är.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0