sådärjaa

Hemkommen strax efter 07 på morgonen, mitt fjäääärde nattpass, det känns ju må jag säga. men det gick faktiskt skitbra inatt! Vi tittade på Åsa Nisse (med Kjell Bergqvist i huvudrollen plus en massa andra svenska komiker!) mellan varven ;) skitbra, haha! Typ liknande version av Nyinflyttade i Beverly Hills som är typish mer än 15-20 år gammal? Ja, den va skoj iaf, hehe. Och sen har vi ju konstaterat att energidrycken dricker man endast för smakens skull, dom verkar icke ha effekt alls.. Det vet Viktor.. 3 st på bordet.. men som sagt, inte alls så effektiva.. *asg*

Jag har snart läst ut min underbara bok! Vad ska jag ta mig till när den är slut? ^^ hmm.. Men fiifan vad fast jag är i den.. Nu läser jag inte lika mkt i taget för jag inte vill att den ska ta slut så fort, haha.

Godnatt eller något!


Kommentarer
veronica

Jobba på! :) och yes jag har en blogg :) kram

2011-08-22 @ 14:01:45
URL: http://veronicalinneakarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0