ute i skogarna





Mina 3 favrotikillar och jag var ute i skogarna uppe i Mörtis idag ;)
Inte direkt ngn långpromenix men en liten bit, Gabriel bara ville
gå tillbaka konstigt nog, sist vi var där gick vi runt alltihop. :)
Det var dåligt med blåbär trots att skogen är fyyyylld med blåbärsbuskar.
Det fanns massa hallon, rätt bra med lingon oxå och vädret var kanon.

Vi har varit uppe hos mina päron i 2 dagar. Men jag har jobbat kväll båda dagarna och idag har jag sovit mer än halva dagen eftersom jag ska jobba inatt. Så det känns ju ngt sugigt att jag har missat mkt, detta väder är det perfekta för att ligga och glassa vid sjön! Men en liten båttur blev det ju idag :)

Kom hem för några tim sen, har packat upp och tagit mig en dusch. Försöker ta det lilla lugna nu innan nattugglan Sandra hämtar upp mig ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0