Väntan på att kl ska slå 20.30

... tidsfördriv, funkar alltid.

Nämn något som gjorde dig glad igår: När kl slog 7 på morgon och jag fick gå hem från jobbet!!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Spelade bingolotto ;O
Det sista du sa högt: "Hade Bever ngt mer intressant att säga?" ;P
Det senaste någon sa till dig: Nä..
Vad har du druckit idag: Vatten, kaffe, energidryck
Vad var det senaste du åt: Banan..
Vad var det senaste du köpte: Polly!
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit typ..
Vad är det för väder hos dig nu: Typ mulet.. kvällen är på g..
Godaste glassmaken: Citron Sorbet, eller ben&jerrys alla smaker! ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Visst.. men ja har aldrig vare med om det..
Sover du tungt: Det kan man väl säga..
Drömmer du mardrömmar: Inte så ofta
Trivs du med ditt jobb: Som allt annat upp och ner, jag är glad att jag HAR ett jobb..
Favoritklädsel: Yogapants, mysisar, leggings, långa linnen.. :)
Favoritlåt just nu: Lupe Fiasco - The show goes on
Vad ser du om du tittar till höger: Vägg..
Vad gör dig glad just nu: När jag tänker på att om en månad är jag i Polen <3 (mkt annat oxå såklart.. men det där väger upp mkt), min underbara man som jag är såååå stolt över!
Vad ska du göra härnäst: Cykla bort till jobbet och göra mitt fjärde nattpass...
Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: Seg, lite rastlös..
Favoritgodis: Mörk choklad
Kläder just nu: vita yogapants, vit bomullstopp typ..
Höstplaner: Jobba, gå ner ytterligare 3 kg som är mitt mål, mysa till höstvädret
Hur många kuddar sover du med: min "tempur" kudde! sen vill jag helst ha 2 till bredvid, under benen..
Spelar du något instrument:

Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Min familj, mina närmaste, att må bra!
Är du kittlig: Mjo ibland så ;)

Snarkar du: Ibland en heeel del.. tydligen.. :P

Stjärntecken: Jungfru
Äckligaste insekten: Insekt? silverfiskar..

Längtar du mest efter just nu: Polen, och att det ska bli tisdag för då kmr Gabriel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0