20 december

Idag känner jag mig som en människa igen :)

Har varit i full gång mer eller mindre hela dagen, lämnat Gabriel på dagis som även ska till sin pappa idag, sen var vi direkt och handlade, hemmåt, plocka hit och dit, tog upp julgranen, sen kom Karin och hennes Ben (the famous Ben is finally here...) hit. Han fick smaka glögg som han inte riktigt visste vad han tyckte om ^^ kollade Family Guy så han skulle känna sig lite tryggare *asg*.
Jonas bror har varit här, mamma och pappa har varit här.. Jag har slagit in julklappar och Lukas paket som han måste få snart, vi kunde inte gå på 1 års kalaset i helgen så jag siktar på att få träffa gullungen i veckan :)
.. Ja, vi klädde granen oxå :D konstigt nog har inte Celwin brytt sig om den *peppar peppar*. Precis som Gabriel när han var runt 1 år och vi var lite tveksamma för hur han och julgranen skulle gå ihop, det gick ju kanon :D på tal om det fick Gabriel klä julgranen hos mormor i helgen, det tyckte han var spännande, hihi. Här hemma fick han klä en liten gran han har på sitt rum som han så fint beundrar varje kväll innan sovdags ;)

Ikväll ja.. :D blir trevligt besök och en förhoppningsvis trevlig kväll! Tills dess slappnar jag av nu medans Celwin sover en stund och Jonas är borta en sväng med ett glas hammars glögg och en skvätt rödvin i. Står faktiskt på flaskan att man kan blanda med rödvin så jag testade eftersom vi har fortfarande kvar rödvinet, det är helt ok faktiskt :D



Nu ska jag ta mig körv med bröd :D gotti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0