american horror story

Jag hittade ingen bra trailer för den serien, men fan vad bra den är! Eller så är det bara jag som tycker det för jag har tittat färdigt på alla Grey's avsnitt och nu äre säsong stopp och måste därför titta på ngt annat, vad som helst.. ;) skumt hur jag finner tid till det alltså.. liten tv-serie nörd. Biggest nerd.

Det var icke ngn magsjuka här inte, så himla skönt. Men missade då med andra ord en arbetsdag istället. Men men.
Idag har vi varit till Emelie och söta lille Lukas som fick sitt paket :D stora killen, kan ju gå nu och allt!

Nu sover båda barnen och Jonas är iväg och fixar målarfärg till vårt nya hem som ska finslipas lite här och där innan vi kan börja flytta in, men nycklarna har vi fått. Underbart att det bara är två trappor ner, höhö, ska bli så skönt och slippa dessa trappor.

TJE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0