det e så man blir av med jobbiga småsyskon... tydligen

Gabriel vill dammsuga upp lillebror, han tyckte han var skräp.. verkligen jätte bra, eller hur? Herregud, ungar! :) Det är mkt märkliga saker som kommer ut ur min 3 årings mun dessa dagar kan jag lova :) det är så himla roligt.

Till USÖ imorgonbitti, sen blir det jobb på kvällen. Men nu ska jag, om jag orkar, se klart ett avsnitt av Grey's men sen blire att slänga sig i bingen. Och det snöar ute, DET TYCKER JAG INTE OM! Det gjorde mig förbannat upprörd. Faktiskt. USCH!


Har för övrigt inte gjort ett endaste vettigt skit idag. Känns rätt bra! :D.. Jag lagade mat. Om det räknas ;) och diskat. Men nä, annars.. nada, nepp :D hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0