glöggtorsk 2011


1. Chokladglögg (alkoholfri) med inslag av vanilj och ngt mer.. inte så jäkla
god som jag trodde.. för sliskig.. tycker dom hade kunnat skippa inslag av vanilj och det andra.. suck besviken :p

2. Lucia glögg, starkvinsglögg chokladglögg det med :) den var lite stark.. lite väl stark smak alltså. Men jag tyckte den verkade god så jag körde på den men nä, rätt besviken där med även om jag bara tog 3 klunkar..

3. Herrljunga alkoholfri glögg.. Säger bara det, alkoholfri glögg är den godaste :) den är rätt söt, sötare än andra men helt okej :D


Glöggtorsk i år kan man ju säga. Hammars glögg, Blossa lättglögg.. :D och russin i. Fan vad fint det är :) pepparkakor och lussebullar till oxå. Fan så juligt, juligare än det kan det inte bli ;)

Idag tror jag Jonas ska baka lussebullar faktiskt. Och imorgon eller på måndag ska Gabriel och jag baka pepparkakor :) just nu e han hos mormor för jag jobbar hela helgen.


:D godmorgon..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0