julen 2011

Det blev ju en mysig liten Jul 2011 vi fick. Snöfritt.. Men det skiter jag i måste jag säga, för efter förra årets vinter och snö tycker jag det gott kan vara mindre snö iår! SKÖNT! Fint och titta på utanför fönstrena hemma, mindre smidigt att behöva vistas ute när det är så mkt.
På tal om väder, jädra STORM det var inatt då. Celwin störde sig löst på det, han sov riktigt riktigt riiiktigt dåligt inatt. Han hade svårt att komma till ro med den stormen utanför. Jag sov oxå dåligt trots att jag la mig tidigt. Suck..

Jag har jobbat hela julen (fast på julafton åt vi mat och firade innan mitt kvällspass såklart) förutom idag då, ledig :D imorrn blire igen och på onsdag.. Man ligger ju i.. Och det känns helt okej att jobba under sånna här helger, det har varit riktigt mysigt och varit lite julstämning även borta på Regnis! På julafton vare jag och Sindia, våra julvåffel plan gick inte i stapen men det gick ändå! :D

Har betalat räkningar idag, glad att lönen såg fin ut iaf! Hihi. Senare ska Sindia och jag på bio, ska bli kul :)

Lite bilder från vår lilla Jul.. inte alls så många iår eftersom det blev inge extremt :) men Celwin fick vara tomtenisse för det, hihi myspojken



Lite av klapparna under granen.. :)
Och såklart Bever som nuförtiden är en del av inredningen hemma hos oss ^^
lite Jul med Ben&Jerry's!! :D gött eller vad säger du, Bever? Magen mår ju inte såå bra idag tydligen... *asg*

Snart nyår och allt oxå. Inte för jag bryr mig speciellt mkt, jag jobbar, höhö. Har inte ens lagt ner en enda tanke på att festa då eller liknande.. men champagne har jag bestämt mig för att köpa, ngn skål ska vi väl ha iaf när jag kmr hem 21.30 ;D

God Jul & Gott Nytt År







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0