julmys

USCH vilken ångest jag får när jag känner att det är lika bra att säga nej till jobb när dom ringer på morgon. Fy, har sovit som en kratta inatt och är skapligt mörbultad efter migränanfallet igår, så tror det är bättre att jag stannar hemma då och slipper åka hem efter halva dagen om jag skulle ha dragit iväg och jobbat. :/

Meeeeeeeen det är som det är med det. Jag är ju kryare nu.. typ. Har ägnat lite tid med Gabriel och bakat pepparkakor :D hade det så mysigt så. Han har fått lunch och nu sover han middag. Trodde inte han skulle behöva det för vi kom upp halv 10 idag :O men han slocknade här precis. Jag ska slurpa i mig kaffet och sen cykla! Om jag lyckas få igång programmet ordentligt.. Trodde ju inte jag skulle hinna det idag när Jonas och Celwin drog iväg förut i fm, men nu visade det sig att jag får mkt dötid just nu ^^


Bilder :)





Gabriel tog kort på mamma.. det tyckte han att han skulle göra... ;P

Och så lite från igårkväll och vårt lilla julbak... :)




JULMYS :) synd att det blev lite mer utdraget in på kvällen än vad vi trodde :P

mot cykeln..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0