mamma och son dag idag

Jag mår skapligt illa, blä. Hoppas det går över snart för hade tänkt att gå ut en runda när Celwin vaknat och fått i sig lite lunch. Insåg förut att efter ungefär 5 koppar kaffe var kaffet slut. SLUT. Katastrof... En riktig kaffedag idag tydligen. Jag tror jag är lite smånervös hela tiden. Jonas är inne på operation idag nämligen.. :) men ska komma hem senare i em så det är ju tur det iaf! Ingen tvekan om att det inte skulle gå bra eller ngt sånt, men såklart är jag lite smånervös ändå..





Mamma och son dag idag :) händer inte alls ofta att Celwin och jag är ensamma såhär länge, vi har haft det jätte mysigt och roligt, han har varit en liten ängel idag *peppar peppar* :D han är så nöjd så.. musiken går på hela tiden och han ÄLSKAR reggea musik, bob marley - mr brown är en ny favvo ;) står och vickar på rumpan och ser jättelycklig ut, hihi

Vi saknar pappa här hemma. Älskar dig, Jonas. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0