sista dagen på 2011

.. Vet inte om det är ngt bra eller dåligt, jag är neutral i det tror jag ;)
Det har varit ett bra år! Eller ja, many ups and downs, som det ska vara! Våran skatt Celwin föddes 2011 men nu blir han 1 år snart, året har med andra ord gått så himla snabbt, snabbare än andra år. Men så är det ju inte, men känns så. Jobbat som en tok sen Juli då jag gick av mammaledigheten och Jonas tog över, det är nog mest därför jag tycker det har gått så fort detta år. Men nu är det som det är.

Idag blir det,
kl 14 middag hos Jonas föräldrar.. tydligen... ;D nånstans brast kommunikationen angående denna middag eftersom vi inte visste ngt förrän idag, men lyckas klämma in det ändå.
kl 15.30-21.30 ska jag jobba, sen hem, hoppa ner i min onepiece, äta tacos och dricka champange och cider och sen se om jag lyckas hålla mig vaken så länge till. Alkohol och matkoma efter ett kvällspass.. glad är jag om jag är vaken till 12-slaget?! Förra året vare ju mindre nyårs pepp kan jag ju lova. *asg* JÄVLA UNGDOMAR, JAG KAN INTE SOVA NÄR DET SMÄLLER! hahahahaha, gravid, trött, tjurig för det small så ^^
Beverboy kmr väl oxå ikväll.. :) vi får väl se om det hittas på ngt trevligt på jobbet. Idag jobbar jag ju bl a med Sindias söta mamma för omväxlingsskull, hehe.

Fixa klart här nu! Tje! God fortsättning på er.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0