sugen på mer julgodis

Nog för att lussebullar och pepperkakor, massa glögg och sånt är juligt nog, men jag har lust att baka mer julgodis! Knäck, chokldfudge osv :D eller ja, vore nog BÄST om Jonas gjorde det, han har gjort marknadsnougat därimot, men tror han skulle göra knäck och det minst lika bra och förmodligen 100 ggr bättre än mig. Höhö :) men jag kan alltid ge ngn hjälpande hand.. ^^
Knäcken Carina tog med till jobbet en kväll var fantastiska! Tänk om man bara kunde lyckas få till dom sådär perfekt, inte ofta man gör det, hehe

Jajaa, vi får se. Jag har en sån äcklig migrän, har sovit 2 tim under dagen, trodde jag mådde bättre, men nä det kom lika snabbt ifatt mig igen. Jag kanske kunde glädjas mer åt endel saker idag och jag bara sluppit må såhär, men verkar inte bättre än såhär..

Och den 15 december blev Celwin 10 månader :) glömde fota då som vi gjort varje månad, stora killen. 1 helt år snart, fort det går. Alltid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0