allt för er

Nu är Gabriel i säng igen.. Stackarn hostade så mkt att han kräktes upp lite i vanlig ordning, han sa till och med till att han ville DUSCHA (igen nu mitt i natten :O) när vi höll på att tvätta händerna och skulle byta pyjamas, så det blev en snabbdusch, frossa hade han en liten stund där med, min lilla hostis. Usch för hans hosta. Hostan blir så extrem jämt, är ju besvärligt som heter duga för pojken.
Men han fick sitta uppe en stund med Jonas och mig, titta på Nicke Nyfiken, lite Alfons lite South Park.. ^^ men nu är han åter i säng efter lite avslut med bisolvon och alvedon.. Vi får hoppas att han slipper hosta sig genom hela natten åtminstonde.. Sovmorgon kmr det nog bli för honom med, vore konstigt annars! Meeeeeeeen mina kära barns morgonuppvakningstider är inte alltid dom roligaste för en annan, haha


Jobbat ikväll för övrigt. Glad är jag som slapp cykla i detta väder idag :D


Vill baka lussebullar imorgon... Eller okdå, jag vill att JONAS bakar lussebullar imorgon ;) han är ju faktiskt duktigare på sånt än mig så varför inte uttnyttja och utöva mer på det man kan bättre än den andre? hihu ELLER?


01,25 står det längst ner i högra hörnet på dataskärmen.. dags att sova!


ÄLSKAR ER MINA FINA POJKAR!






5/10-2009 kl 20.38 ;) den kvällen du.... då hade du mer koll än mig, men tacka fan för det annars hade vi kanske inte varit här idag. :) jag var ju tydligen lite trögfattad... asg*






.. Mina kärlekar :D allt för er!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0