27 februari

Vägde mig idag. Har tappat 10 kg sen jag fick ställa mig på vågen inne på förlossningen. På tisdag två veckor sen.. Haha, jag tycker det är lite :O !! Känns som mkt mer, jag känner mig så klen i kroppen på ngt sätt, men det är väl för jag ammar och har mkt mjölk och att Celwin äter så mkt plus att jag har fått börja pumpa ut endel oxå eftersom han inte får i sig mer än från ett bröst åt gången :P blir för mkt för han och han somnar. ^^ Skit bra. Haha. Men därav kanske jag hoppar ner från graviditetskilona ännu mer snart.. gick ju upp 16 totalt. Med Gabriel hade jag kvar kilona längre men det var ju oxå mkt pga att amningen inte riktigt gick som jag ville och det slutade med att han fick ersättning istället.


Nu är vi hemma hos Jonas päron. Sitter här och tankar lite film och serier. Solsidan och The Walking Dead. Lille Celwin sover fint på pappas axel medans han sitter och nördar på nätet med sin mobil. Mmm nerd! Nördigaste familjen. Lite tomt och lite för tyst utan Gabriel som ränner runt bara.. Men han gör nog det rätt bra hos sin mormor och morfar idag... :P 

Imorgon är det dop :) Lille Elias som ska döpas, ska bli trevligt. Kanske träffar Martin där med, fasiken 100 år sen man träffade honom nu igen.  

Ska väl egentligen inte skriva det här eftersom det förmodligen kmr slå tillbaka på mig bara för det, men jag tror jag är frisk nu?! Haha.. vad konstigt det känns! xD men fan vad skönt och inte ha ont i halsen ialla fall.

Tjopp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0