3 feb

38+1. Inne i vecka 39 redan. Herregud.. KOM UT! :P

 

Idag var vi till BM. Gick bra och fick en ny tid två dagar efter BF, så jag HOPPAS det här va sista gången vi var där. :P vore dryyyygt att behöva gå dit mer, då har jag med andra ord gått över tiden, och det bill jag verkligen inte. ^^

 

Sen var vi hem till Nettan, fikade oså. :) sen hemgång och lite senare kom Nettan med lilla Isabella hit och fikade på nybakta vaniljlängder som Jonas bakade ;D göööööööttans!

 

Nu är det soffläge. Jag är dödstrött, helt slut. Vi får väl se om det händer ngt inatt eller imorrn kanske? Börjar känna av litegrann, men det kan ju lika gärna vara falska värkar. :P



Kommentarer
Katarinaz

SNART DAGS ;)

2011-02-10 @ 16:44:24
URL: http://Http://katarinaz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0