Filmer filmer

Den var rätt bra faktiskt! :) förutom att jag inte alls

gillar Anne Hathaway. Usch säger jag bara. Trött på hennes tuttar oxå. I den här filmen är dom inte heller så sparsamma på att flasha dom i mer än halva filmen. Men annars, så är den bra. Jake är söt ;) mer vältränad än vanligt. Det var Jonas som upptäckte det. Hmm. ;D

 

 

Vi har endel filmer som ligger på USB stickan nu. Tankade massa i förmiddags hemma hos Jonas päron. Går mkt snabbare. Välldans mkt snabbare. Så det blev Cougar Town och några avsnitt av Glee. Plus massa filmer :D bl a Due Date, wiiie! <3

 

Hoppas bebis vill titta ut snart. USCH vad segt det är.!

 

Idag har även Emelie varit här med sin lille Lukas. Söting det där, myspojken.

Jonas har vare duktig och lagat pannpiffar och potatismos med persilja, så himla gott. Mättande. Nu väntar bara en stooooooooor hög med disk. :S fy!

 

Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0