förtrollad

Jag går runt som helt förtrollad.
Vi har fått en helt alldeles underbar son, jag är helt förtrollav av honom. Hittills har det varit en hur lugn som helst start för vår lilla familj och Gabriel är så himla duktig och snäll, vill ge sin lillebror tutten och klappar honom på huvudet försiktigt och vill räkna hans tår och fingrar :)
Allt är verkligen så himla bra, jag som var lite orolig för saker och ting. Men rutinerna för Gabriels del har inte alls förändrats här hemma som det kan göra när det kommer en liten bebis och mkt förändras första tiden. Nej, hittills har allt varit som det ska. Helt underbart. Liten skillnad att byta bajsblöja bara kan jag lova. Haha, Gabriels rumpa känns som en dunderklump xD så jädrans STOR! :D skillnad att hålla i han när man torkar av rumpisen. Men han går mkt på pottan så duktig som han är så det blir inte mkt blöjbyten på honom.

Jag är fortfarande krasslig och så fick jag en släng av ögonfluss häromnatten oxå :/ så jag har inte vare ute mkt alls nu, känns som att jag har isolerat mig endel i den här lägenheten. Men mysigt det med, haha. Man blir bara lite lat efter eta! ^^ Igår var Ida och Axel här, trevligt. Axel har ju förfan inte ens vare här en enda gång sen vi flyttade hit. :P
Och idag var mamma här en stund och gosade med Celwin och senare kommer Bever med sin family :)

Snart kmr min andra lilleman från dagis, då blire full rulle. Och i helgen ville hans mormor kidnappa honom så han ska få vara med henne i helgen medans vi ska på dop på söndag. Om jag blir frisk. Eller friskare iaf :P
Ville gärna ha med Gabriel på Elias dop, men det är en så dålig tid för honom. Lunch och sovtid och man vet aldrig humöret på honom då, om det är grinigt osv. Plus att han får nog det roligare hos mormor än att sitta i en kyrka :P

Host. Prosit. Aj aj i halsen :(
Så kan det var.. lika lycklig för det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0