lite update sen vi kom hem

Drygt att sitta vid Jonas dator eftersom den är så liten och jag är van vid min vanliga laptop. Fast den gick "sönder" häromdagen... :D haha. Den hade ändå gjort sitt så vi lämnade in den och får en ny snart :D
Sen att vi måste ha denna dator ute i köket för det är det enda stället i lägenheten internet funkar som bäst, så blire inte att jag spenderar mkt tid vid datorn alls längre, men skönt det kanske :) man tröttnar ju endel, iaf jag. Så blir inte mkt bloggande heller.

Kom hem från Kga BB i fredags, det ar SKÖNT må jag lova. Lilleman är snäll, hittills. Sover mkt. Äter, sover, äter, sover.. Sover praktiskt taget hela nätterna oxå. Får väl se om det håller sig. Men det är jag tacksam för! Han är så underbar vår lilla guldklimp. Än så länge är han bara en gnällbebis, skriker knappt om det inte är panikhunger :P men oftast är det inte det. Han bara gnäller och piper till.. låter mest "Neeejj" ^^
Han var snabb med att både kissa och bajsa ner mig. Markerar sina revis snabbt, bra eller dåligt vet jag inte, haha! Hade tänkt att bada han idag men blir imorrn, får se vad han tycker om det.

Idag var Gabriel här med sin pappa och farmor för att hälsa på sin lillebror. Var inge vidare spännande för hans del faktiskt.. får se på tisdag när han kommer hem till oss igen hur han är, en liten omställning och all uppmärksamhet inte riktas mot honom som han är van vid :) men han är så underbar och snäll så det kommer gå bra.

Både Emelie kom hit med med lille Lukas imorse med bröstpumpen som jag var tvungen att låna igen eftersom den jag hade SÖG PUNG (lämnade tillbaka den idag och fick pengarna tillbaka som tur var, passade även på att köpa en likadann som Emelie har så jag kan pumpa när jag behöver utan att tvinga hit Emelie med sin ;P), hon och Ronja var ju här igår då jag lånade den för mina stackars boobs var ju lamslagna. Lillen sover mkt och hinner inte äta upp allt jag har i tuttarna så det blev lite stockning och det är ju inte världens skönaste. Överfyllda och bröstvårtorna bränner :P yeah!
Emmy och Elias har vare här idag med och hälsat på vår snutt. Men han bara sov. Såklart. Elias var därimot mer roande och road. Av mig.. haha! Fy vad han skrattar och har sig, helt överlycklig lilla sötisen. Har tage lite kort men orkar inte lägga upp just nu.

Igår var Jonas familj här och bjöd på smörgåstårta och hade lite presenter med sig :D mkt trevligt.

Så det är ungefär vad som har skett sen vi kom hem från BB. Tiden går snabbt, man ser redan nu hur ansiktsdragen på Celwin förändras hela tiden. Spännande är det :D skiter gör han oxå, typ hela tiden.. haha :D

Nä. Nu orkar jag inte dokumentera mera ^^

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0