pics

Påväg hem från BB :D

 

Första badet den 21/2. Gick superbra, naveln trillade bort imorse oxå, skönt.

 

Mysa med pappa efter badet uppskattades <3

 

Så var mormor här idag och träffade Celwin för första gången oxå :)

 

Sova sova sova äta äta äta, det är ungefär vad som gäller just nu :)

Emmy och lille Elias var här igår, hihi, Emmys lille kille har blivit en stor kille om man jämför ;D

Ville inte ligga ner inte :D

Lättroad och så himla glad unge alltså, hade super roligt åt mig iaf.. hahaha.

 

Imorrn kommer storebror Gabriel hem :D

och hembesök från BVC, blir spännande att se om lille Celwin lagt på sig mkt eller lite. Eller ngt alls..? Haha vore skumt, han äter mkt. Eller ja, han är en tuttbebis. Tutta heeeeeeeeeeeela tiden helst! ^^

 

Vill bara bli frisk nu. Typiskt att man ska bli sjuk efter en förlossning. Blev det med Gabriel oxå. Mina stackars tuttar tar stryk oxå, haha. Eller ja, nu är det bröstvårtorna för er som vill veta det. USCH vad ont det gör. Blir iofs bättre och bättre men ändå.. inte nådigt när dom små suger tag så förbannat. Känns som att dom har munnen full med gaddar vissa ggr :O

Blir sova snart.

 

Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0