12 januari, cp väder

Igår förmiddag satt Jonas och jag barnvakt första gången åt lille Elias :D

tiden har gått fort, 2 månader är han snart! Mysigt var det iaf, han var så glad och medgörlig, inga problem alls. Passade på att byta kläder på honom oxå, var ju eta sen man böt kläder på en så liten, Gabriel är ju lite större ;P

 

Igår då..

Var och hämtade min lilleman på dagis, sen bar det av hem till Jonas päron där vi blev kvar nåra timmar. Gabriel fick fiskbullar och potatis. Usch :O jag hatar fisbullar men han åt det så glatt, sen är det ju nyttigt för honom. Glad att han tycker om fisk, all sorts fisk han fått hittills har han gärna ätit, det gör mig riktigt glad faktiskt.

Sen tog vi en promenix hem till Bever som blivit pappa :D kaffe och så där, Gabriel sprang runt som vanligt där, full fart, ingen lugn stund alls där. Massa leksaker och en liten back med hjul som han härjade runt med och jagade hunden med. xD Efter en stund kom Maria med lilla LEO :D inga foton foton tyvärr :( gud vad fin han är lille pojken. Gabriel blev som vanligt farschinerad över lille bebisen. :) men klockan hann bli rätt mycket innan vi kom hem så han var trött lilla sötungen min. Blev en snabbis in på ica oxå, där tycktes det om att ligga på golvet överallt minsann. Mmm. Men när vi kom hem blev det snabbt lite kvällsmat och en dusch för lilleman, sen var det sängen som gällde. Somnade snabbt och gott!

 

Idag har vi vare och lämnat Gabriel på dagis. Kul väder, kul väglag. Verkligen. FYFAN! Får ju säkert mindre ont av att gå på sånna här vägar. Jag dör. Ont ont ont! Förvärkar och foglossning is the shit!

Blir att förmodligen dra sig hem till Bever sen igen när vi hämtat Gabriel och gosa med Leo idag. Ska ta kort på honom då! :)

 

Det var det..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0