17 jan

1 månad kvar.. segt.. USCH! Vill att tiden ska gå ngt snabbare, just nu ialla fall, fyfasiken vad drygt det är att vara gravid.

Idag hann vi med en sväng till apoteket och sen hem till Nettan och lilla Isabella, Miriam och Ebba var oxå med, på förmiddagen. :)) alltid trevligt. Men sen har vi bara haft hemmadag efter att Gabriel sovit middag. Segt, ville egentligen ta mig ut, men det är inte det roligaste väglaget, Gabriel siktar på isfläckarna, awesome. Och jag måste gå med vagnen, halkar mina fötter åt olika håll går jag sönder, inte skönt :P gå på sånna vägar när man är gravid i v 37, är INGEN höjdare. Sen att man har en karl som går bakom och nästan blir arg på en för man halkar, ja det är ju roligt! :p

Glo på tv en stund nu, sen blire sova! Gabriel deckade snabbt. Det var skumt idag när han nästan ätit upp sin mellis, hallonkräm med mjölk, han spydde, :S jätte skumt. Inte ofta han gör det, tror inte jag sett han göra det sen han var en liten bebis. Kom ut endel hallonkräm igen. Han blev nog lite generad över allt kladd på magen och händer, men kastade in honom i duschen, då vart han glad igen :P

Imorgon ska han till sin pappa igen då. Och jag ska göra.. ingenting! Soffläge. Det enda jag orkar. Skitroligt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0