20 jan

Inte går det fort inte. Vi skulle vara på mötet kl 15, vi gick hemifrån runt 14. För att vi även skulle stanna till på apoteket. Vi satt inte och väntade speciellt länge heller ^^
Efteråt gick vi till ica en sväng. Tog säkerligen runt 30 min att gå hem. Brukar ta 10 min.. Går inte fort och bråttom får man inte ha om jag är med.. :D det är tungt och gör ont. Ilar och hugger, så otrevligt, verkligen. Förvärkarna blir ju bara starkare, så jag hoppas han vill komma ut snart.
Hos BM idag gick allt bra, som vanligt. Bebis har fixerat sig nu oxå. Vill att han får för sig att det är för trångt därinne och vill komma ut till oss. :P

Jonas lagar lite käk. Jag har världens underbaraste pojkvän, tar verkligen hand om mig! :)) men hade han inte fixat mat om dagarna, hade vi nog inte ätit alls, haha! Jag klarar ju inte av att ställa mig och laga mat, det är väl om ngt ska fixas till lite snabbt bara. Att diska är ju en vetenskap, vet inte hur man klarar av det egentligen, men jag lyckas få disken gjord även om det är riktigt bökigt att få till ett bra sätt att stå utan att få ont överallt.


Försöka kolla på The Green Hornet ikväll. Om det orkas :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0