24 januari, soffad

Jag är himla smart ibland. Vart är min hjärna nånstans? Räknar fel på budgeten med 2000 kr?! Mh, skitbra! Ångest. :P fan inte lätt alla gånger!
Jag skyller på graviditeten, jag fungerar inte riktigt som jag ska. Det är TUNGT nu. ALLT är så jobbigt. Undrar hur rolig Gabriel kommer tycka jag är i veckan, ligga på soffan som en halvdöd kossa och bara gnälla. :D Tur att jag har Jonas. Han kan sysselsätta honom rätt bra, leka i hans rum. Eller ja, leka och leka. Räcker med att Jonas sitter på sängen därinne och något med datorn, så leker Gabriel hur länge som helst. Men helst vill han inte vara därinne själv jämt, fast han har börjat vara själv mer och mer i sitt rum och leka. :)
Idag fixade jag ordning lite därinne. Hängde upp lite saker, sorterade lite leksaker och tog bort hans lektält, han hade bara massa skit därinne och lekte aldrig i det. :P får ta fram det vid något senare tillfälle istället.

Så himla snygg är jag! Helt soffad.



Får bli endel promenader som man kanske kan hjälpa att förlossningen sätter fart snart eller ngt. Lekparken kan vara lite svår att leka i nu, ialla fall dom här i närheten. Kanske får be lillemannens mormor komma och leka och busa med honom nån dag så han får det oxå, jag kommer som sagt inte vara till så mkt nytta på den biten. :P

Imorgon ska jag klippa mig ialla fall. Ska bli skönt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0