25 januari

Idag har det varit full fart. Iväg och klippt mig, kom hem, plockade lite, diskade, sen åkte Jonas iväg med sin pappa och hämtade deras köksbord vi fick av dom :) ska göra ordning lite på det senare i vår/sommar. Det är större och tjockare, ett rejält bord med andra ord. Vi ville ha nytt, så det är skitbra! Sen bar det iväg till willys. Handla handla.. herregud vad dyrt det är att leva. ^^ Sen hem igen, Gabriels mormor hämtade lilleman hos hans pappa idag så dom var redan här när vi kom hem. Blev middag/kvällsmat och sen dusch och tandborstning för lilleman. Nu sover han gott. Han är ju lite småkrasslig i ögonen, andra gången han åker på ögonfluss :( men han klagar inte för det. Går mkt bättre den här gången att droppa i ögondroppar, sist förstod jag mig inte alls på det, men sen gjorde jag på lite fel sätt oxå, haha.

Imorgon blire en sväng ut och mata ankorna, det tycker Gabriel om :D
Vet inte riktigt vad man ska hitta på mer... Jag orkar ju knappt någonting.

Jonas har oxå gått och lagt sig. Han är inte heller så kry. Fattas väl bara att jag oxå blir sjuk och sen att förlossningen kommer igång, yeah.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0