baaaaaaahuuuggaa!

Gud vilken seg dag. Hade lika gärna kunnat parkera här på soffan från att stiga upp ur sängen till att gå och lägga sig. Orkade inte ens få i mig mat som JAG till och med traskade mig upp för att göra. :P känns ju bra. Jonas har varit så himla snäll idag. Lämnade Gabriel på dagis idag, kom hem, gick till konsum, kom hem, började baka bagels, följde med mig för att hämta Gabriel på dagis (hade ingen större lust att gå själv ifall man skulle ramla ihop nånstans på vägen?!), vi kom hem, sen fortsatte han baka bagelsen, som för övrigt blev ruskigt goda. Han är duktig han, my man! :P och sen tog han även en hööög med disk. Så han är så snäll så.
Gabriel har oxå vare lugn och snäll idag. Känns skönt, har legat i soffan rätt mkt och vilat. Han roade sig mycket själv, sprang runt utan blöja hela dagen, så pottan har vare framme och använts flitigt av lilleman :D så duktig så.

Allt är segt. Kroppen orkar inte, det är bara.. blääääää, suck, pust, stön. Hela tiden, bara riktigt jobbigt helt enkelt. Ont titt som tätt. Hugger i ljumskar och korsrygg. Det är TUNGT nu, jag vill inte vara gravid mer. Jag vill sova ordetnligt, på mage! :P

Tjatigt att hela tiden klaga på allt :D men det är som det är. Snart är bebben ute och då mår man kanske lite bättre, är ialla fall inte lika tungt då. :)


Sängen ropar! Snark...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0