.

Igår då,
blev med Emelie och lillemannen Lukas till lindex och ica en sväng, sen följde dom med upp hit, sötnosarna :D Lukas bojkottar kameran och ser mer förbannad ut när den åker fram, ;D sötbebisen, hihi. Så himla gå e han. Emelie var så snäll och bjöd på godis, hade ju små crawings.

Sen hänkade jag på Jonas som skulle in till ögonläkaren på USÖ. Ja.. det va typ det som hände på hela dagen, haha. Händer mkt om dagarna, hurraaay!

Idag ska jag med till Kumla när Jonas och Niklas ska klippa sig. Och på tal om klippning ska det bokas en klipptid åt mig med nu snart, fyfan vad skönt det ska bli att få sätta sig i en frisörstol igen, haha, det var ju 1 år och 4 månader sen jag var hos frisörn och klippte mig. Jag har ju sparat ut håret så jag ska få tillbaka min riktiga hårfärg, som för övrigt blivit finare än den var innan jag började färga håret, vilket var typ.. när jag var 12-13 eller något, och sen jag blev gravid har håret blivit ännu bättre, så nu är jag nöjd över mitt hår som har vare såååå slitet och halvt förstört eftersom jag hela tiden skulle göra ngt med det, men nu jävlar vill jag göra ngt med det.. klippa upp det igen.. inte mkt eftersom jag gillar längden, men lite så :D

Ja. Då vet ni det.




Hahaha, sötunge!





smidigt med stor mage ibland ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0