Halsbränna!!

Så skönt med halsbränna, verkligen. Frätande syra i hela magstrupen, vattnas så härligt i munnen. Ja, verkligen!! Man blir till och med tårögd då och då för det gör så jädrans ont och bränner sönder strupen. Höhö.

Gabriels mormor var här idag, slutade med att hon tog med sig lilleman hem efter att han sovit middag. 3 timmar sov han, trött lilleman. :) så han skulle vara där till söndag tror jag. Känns rätt taskigt mot honom att ha honom här hemma när jag inte kan sysselsätta honom, ta en promenad eller något sånt funkar ju, men svårt att leka i lekparken med massa snö :O och hemma blir han så rastlös om han inte får leka av sig eller vara ute mkt och vara ute mkt klarar jag inte heller. :/ drygt som satan är det! Hemma ligger jag mest i soffan och försöker inte röra mig för mkt, sitter jag på golvet en längre stund får jag alldeles för ont i ryggen, lägger jag mig på golvet kommer Gabriel och ska ligga på mig :P och han väger ju lite och förstår inte att han inte får vara för tung på min mage :P

Men jag vet att hans mormor kan leka med honom och han får mkt roligare där än här just nu ^^ hund och katter som han kan jaga runt oxå, hähä.

3 veckor kvar ungefär, så snart är det inte lika tungt, gud vad jag längtar efter att lilleman nr 2 kommer ut! :)))








Mitt söta lilla troll! :)))
Underbara lilla killen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0