heldag i mörtsjön

Hela dagen i Mörtsjön hos mina föräldrar. Medans jag passade på att ligga i soffan och göra så lite som möjligt och låta mamma få äran att busa och leka med Gabriel så passerade tiden förbi rätt snabbt. Blev mat, jag till och med erbjöd mig att diska? :P snällt tycker jag faktiskt. Och massa tv. Gabriel somnade rätt stenhårt i bilen på vägen hem, vid halv 8 när vi kom hem fick jag bara bära ut han från bilen och in till hans säng, dra av overallen, byta blöja lite smidigt, men han sov. Inte lättväckt han inte. :) men han blev bra trött från ingenstans. Intensiv lek och bus dag med mormor och morfar. ^^

Har tage mig en duch och funderar på att slänga mig i sängen.



* * *

Har jobbiga drömmar om nätterna, kan inte sluta tänka om dagarna då. Det är svårt och blir jobbigt till slut, lixom tar över vissa stunder. Jag får helt enkelt hoppas att du har det bra och att man får träffa dig igen även om 5 år känns riktigt riktigt riktigt långt bort. OM du ens kommer hem då.


Jag har tur som har det så bra, jag ialla fall. Snart en liten bebbe som håller oss vakna om nätterna ;)
Min fina Jonas som tar så bra hand om mig <3 och min älskade son som jag skulle kunna gå genom eld och vatten för. Har mycket fint att fokusera på även om det kan bli lite jobbigt att tankarna flyger iväg och jag blir orolig för en massa saker istället.



Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0