Helhelg i Mörtsjön

Jonas och jag kom till mamma och pappa i fredagseftermiddag, åker hem imorrn efter att handlat på Willys. Så det blev en helhelg här i Mörtis. Man blir ju lite smått uttråkad vissa stunder och rastlös, känns lite som en panikkänsla att inte kunna ta vägen nånstans :P men det är mysigt och har jätte trevligt här. Tacos, film, godis, prat, skratt och lite småfulla gubbar igårkväll :D pappa tyckte att Jonas skulle joina honom och dricka grogg. Blev ju några stycken tills Jonas satt och fnittra och kollade lite halvt i kors i soffan och pappa inte kunde sluta prata. Hahahaha, alltid lika charmigt.


Idag var vi upp till Rönneshyttan och handlate lite smått, blir entrecote och Jonas potatismos (duschémos elller hur det nu stavas??) i ugn. Gött! :)

Inte blivit mkt Wii spelande heller, konstigt nog, spelade lite idag, har fan mest vare soffläge alltså, lite drygt, men SKÖNT att slippa tänka, haha! Mitt tålamod ligger på noll nuförtiden, så att spela Wii är ingen höjdpunkt i nuläget. Tungt i magen, inte så länge kvar nu ialla fall. 4 veckor. Förhoppningsvis. Han har hicka väldigt ofta därinne märker jag, haha. Jonas såg det igår hur magen ryckte när han hickade, hehe.

Ikväll blire film, baconchips och glass. Fläskgreta ja heja!! Snacka om att gravidkilona kommer få kämpa sig bort sen. :O

Kaffe nu.
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0