ibland är en dröm det bästa man har

Man känner sig riktigt mörbultad dessa dagar ;P men det går ändå. Idag blev det en promenix upp till försäkringskassan och ica. Sen hem igen, det var jobbigt :D men skönt att komma uuuuuuuut. Sol och grejer ute, inte alls så himla kallt nu heller. Så man försöker passa på, även om kroppen lixom nästan skriker ifrån när man ärm på G utåt. Skitbra ^^

Småätit tamefan hela dagen, mätt hela tiden men hela tiden gått och stoppat ngt i munnen. xD
Rätt bra ändå, man slipper halsbrännan. Förhoppningsvis.


Har så konstiga drömmar. Till och från. Vet inte varför jag ska drömma om samma saker varannan natt vissa perioder. Under dagens lopp kan det bli mer och mer jobbigt för man inte kan släppa det. Jag vet, rätt idiotiskt och något korny, men efter en tid har jag märkt att man blir väldigt påverkad.
Men ibland är en dröm det bästa man kan ha.



Lil Wayne - Right above it
Lil Wayne - Knockout

Tom Petty - Something good coming <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0