just a dream

Det är skumt hur en dröm man haft under natten kan sitta i dagen efter och påverka ens hela dag.
Känns konstigt faktiskt...



Ätit frulle nu, så mätt är jag. Bra att man kan röra sig så fårt och så nuförtiden :P haha. Ja, man är ungefär lika smidig som ett kylskåp. Ta sig upp ur soffan... ner i soffan.. upp ur soffan.. ner i soffan... bara sånt är lite jobbigt.
Och Jonas ville inte vara lika samarbetsvillig inatt på att vara min gravidkudde som igårnatt! :P taskigt tycker jag. Sover så mkt bättre om han är gravidkudden! :D




Kommentarer
Bergskristallen

Drömmar är väldigt underliga, men det är bra när man har drömmt bra drömmar!

2011-01-13 @ 09:00:23
URL: http://bergskristallen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0