ny vagn :)

Har varit en mysig dag idag. :)
Kallt men den har rullat på som vanligt. I förmiddags kom Miriam och Ebba hit på lite kaffe, Jonas bakade bröd, hähä, naaam nam! När han var klar så gick vi utåt och mötte Nettan och Isabella i kylan. Blev fika å lunch för Gabriel på godsmak och sen slockande han i vagnen och fick sova sin middagsnap ute i friska luften idag. Nerbäddad som han är blev jag lite avis faktiskt, ibland vill man ha det så bra som en liten har det :p

Sen hemmåt och senare kom mamma med syskonvagnen som redan kommit.
Den är perfekt :D jag är supernöjd.
Gabriel oxå, han var så engagerad när Jonas satte upp den och vi satte ner honom i vagnen sen för att se om han trivdes och det gjorde han :D ville inte gå ur den. Körde runt nåra varv i lägenheten, haha. Säger BEBIS hela tiden :D att bebisen ska ligga bredvid honom. Att han ska vakta bebisen sen när den kommer. :D haha. Nä, det kanske han inte säger, men jag sa det och det tyckte han ju om :D
Ska ta ngn bild här snart och visa upp den ;p eftersom vi köpte den på nätet så kan man ta på avbetalning, vilket är riktigt bra ^^ ska ta och sälja den andra vagnen när bebben kommer så man tjänar lite på det iaf. Herregud, Emmaljungan kostade runt 6000, galet dyrt med vagn egentligen. Och idag märkte jag att när Gabriel skulle sova i vagnen, att han fasiken är för stor för den vagnen, om 2-3 månader kommer han inte kunna sova i den. Usch vad han ska växa fort!!


Nu ligger Maria på bb med värkar, wiiiiiiiie ännu en bebis på g ut ;D happy me.
Gratulerar Fredrik, snart äru pappi!!!  ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0