pustar ut litegranna

:P
Igår pratade man med Shogge då. Jo, det känns lite bättre faktiskt. Det kan jag ju inte förneka. Svenskan var ju på topp.. "Oui, oui..." hahaha. Men nu vet man ju iaf hur man kan få tag i människan och inte gå runt och tro att han är död eller ngt sånt ^^ i förrgår kväll hade någon ringt från Frankrike 4 ggr när jag låg och sov. Blev lite nojjig, haha! Men det visade sig vara en lite full Shogge bara... hahahaha



Idag har Gabriels farmor hunnit vara här i nån timma oxå. Hon kom för att titta på hans öga, hela ögonlocket såg ju ut som att det höll på att falla dän imorse. Han har ju haft ögonfluss och fått ögondroppar, och det har blivit bra i ögonen men imorse såg ena ögonlocket inte så kry ut. ;P även om han inte störde sig på det eller överhuvudtaget verkade vara besvärad av det, men lika bra att farmor fick titta på det. Men det är ingen fara iaf :)

Får se om Bever kommer med sin lilla family hit idag :DD mysa med Leo.


Och jag är så glad. Gabriel har börjat äta gröt till frukost igen! :D hehe. Ska börja som så att han får det om helgerna och annat på veckorna så det inte blir för tjatigt. Skitbra att han äter gröt igen.

Nu är Jonas igång och bakar bröd igen :P duktig han är! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0