tisdag

Fyfan, ska det vara så svårt att få sova ordentligt någon natt nuförtiden eller? Ont ont ont. Alltid ont :P FÖRBANNAT IRRITERANDE IALLA FALL.
Men är skapligt pigg ändå, vädret gör det lite jobbigt att vara pigg och glad bara. Ska förmodligen till Nettan idag, inte sett hur dom fått det i nya lägenheten än. Blir att lämna av Gabriel hos hans pappa på vägen skulle jag tro. Om inte Gabriel vill träffa söta lilla Isabella först ;) Gabriels pappa och dom bor grannar nu så dom lär nog kanske se varandra rätt ofta, hehe.

Städa lite idag kanske? Ah, lite iaf. Plocka ihop alla kartonger som står utanför vår dörr i porten, haha. Tur att vi bor längst upp och att det (förmodligen) inte stör någon. Stått där sen Gabriels kalas lite mer än en månad sen. (Y) aldrig lata med det eller så. :D julsakerna åker ner på torsdag, wuuupp så var ju lixom julen slut för denna gång oxå. Drygt.. plocka upp saker, plocka ner saker.. Granen är värst!

Sen hoppas jag att jag får sova bättre inatt. Vila under dagen och inte röra mig mkt ute i kylan så brukar det gå lite bättre.


GRATTIS till Bever och Maria och er nykomna lilla pojk! :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0