det där med sömn...


Godmorgon då. Kl 5.15 var Celwin redo att vakna. Suuuuuck..
Morgonpigga unge! Men inte som att jag blir förvånad, barn ÄR morgonpigga.
Men det är lite småjobbigt med det ibland ;)

Igårnatt sov jag två timmar.. mellan 4-6 på morgon. Gick inte att sova, så förbannat DRYGT.
Hela dan blev fucked, åt ingenting heller för det glömde jag totalt bort, fick i mig en kycklingburgare vid 20
på kvällen och sen jordgubbar med grädde. Skitbra (y) gott, men inte bra att trycka i sig det
så sent.

Jag lyckades äntligen somna igårkväll precis innan kl 00. 23 min senare vill Celwin ha mat då han inte ätit på 5 timmar och då åt han typ bara 90 ml och hade då inte heller ätit på 5 timmar innan det. Tog mig en kvart innan jag kom upp för benet gjorde ont igen, helvetesjävlaskit tänkte jag för då kanske han hinner piggna till. Meeen det gjorde han inte. Haltar mig upp, fixar ordning det, lägger mig ner för att sova igen. Somnar vid 3. Härligt. Kl 5 upp igen. Benet värker igen :( det som nästan blivit bra, trodde det hade försvunnit men inatt kom det tillbaka så jag var tvungen att knapra smärtstillande när jag var uppe, och det gör ju inte sömnen mkt bättre heller. AWESOME!!!


Igår..

 
.. var jag bort till denna söta lilla tös och hennes mamma Miriam. :)
Lite kaffehäng och bus med lilla skruttan. Hon ser alltid så fullifan ut!
Sötbusan, kakmonstret ;) sen blev det lekparken ett tag oxå. Mys.

Försöka piggna till.. kanske ge mig på och rulla en cigarett?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0