det där med vikten..

... Är lätt att glömma bort efter ett tag :P
Det har blivit endel kvällar nu med småätande.. Inte så farligt förutom mums mumsen :o *host*
Men när jag stallde mig på vågen sist, nåra dagar sen, hade jag inte gått upp ett enda kilo sen jag hade vägt mig innan, typ 2 veckor kanske. :) sånt känns ju skönt ialla fall.

Tappat hela grav.vikten. Allts 16 kg. Och sen ytterligare 7 kg. Pendlar mellan 6-7 kg som jag gått ner ytterligare. Jag satsar på att gå ner 7 kg till. Då väger jag jämt ^^ Då är jag nöjd. Men har legat lite på latsidan nu, så blir en liten diet igen och promenader. Det har funkat skitbra hittills. Sen att jag dricker massa citronvatten dagligen (igår tipsade Bever mig om citron och apelsinvatten, svingött) är ju bara gott! och supernyttigt.

Idag ska vi på dop! Mysigt. Älskar dop, hihi. När vi kommer hem funderar jag på att slänga ihop en trolldeg till Gabriel som han kan få leka med. Eller mamma kanske kan leka med... ;) höhö. Askul ju.. Trolldeg alltså..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0