En stolt mamma och dop


Våran lilla busunge! Sånt himla charmigt, glatt, socialt, härligt, kärleksfullt
lilla lilla barn.





Idag har vi varit på dop. Lukas dop :) det var ute i det lilla kapellet mellan
hallsberg och östansjö, himla fint.
Det bjöds på massa god smörgåstårta och ängelskgod jordgubbasbakelse, eller
typ tårtaktig. SUPERNAMNAM! Så tack för ett fint dop Emelie, Robin och
så framförallt Lukas ;)

Jag är så stolt över Gabriel. Min fina kille, han är så snäll, generös och duktig hela
tiden nu. Lyssnar och uppför sig när han ska det och är lite busig andra stunder ;)
Att bara så många
små små förändringar jag gjort när det gäller hanteringen
av denna trots såhär småbarn för med sig. Och det hjälper. Känns himmelskt.


Nu sover mina små änglar till barn. Jonas och jag tart lite chill bill ;b
Sova blir det snart. Försöka sova uuut genom att lägga sig tidigare ;) haha bra stradegi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0