Gabriels första puss :D

Oj vilken dag. Den satte fart mot slutet. Det allra bästa och sötaste idag var helt klart när jag tog med Gabriel till Isabella efter att han ätit middag här hemma. Dom lekte så himla fint, Gabriel skjutsade runt på Isabella på hennes lilla trehjuling, sen puttade hon på och Gabriel trampade på, svängde runt och hade sig. Dom hade en liten bokklubb i Isabellas lilla soffa oxå. Men jag säger det alltså, Gabriel och Isabella pussades idag :D både jag och Nettan blev helt till oss, det var så himla gulligt. Vi tog lite kort på dom när dom lekte och Gabriel har ju blivit lite mer kramig av sig, precis som Isabella är :D så jag sa till honom att ge Isabella en kram eller puss på kinden, det brukar han gör lite lätt sådär när vi säger hejdå till dom och så. Men idag slängde han armarna runt henne och pussade henne på munnen :) det var så kul att se. Isabella var överlycklig! Hela hon lyste upp. Fick inte med just pussen på bild, men nästan, lite synd ju men tror det kommer fler tillfällen för dom två mysungarna! Lägger upp bilder en annan dag, Jeanettan måste skicka dom först. :)
Det är underbart att se hur fort och bra dom leker tillsammans. Precis som med alla andra barn, bl a lille Teddy. Gabriel ger ALLT han har till lek och bus. Han är underbar min lilla pojke.

Hela kvällen har han varit ett litet änglabarn, så himla snäll och duktig. Sånna kvällar/dagar väger upp allt annat, allt det jobbiga som det kan vara endel dagar. Och nu är han knappt hostig alls, näsan rinner lite men han mår myycket bättre!

Imorgon ska vi träffa dom igen. Och även lilla Ebbis och hennes mor :D hoppas på bra väder.

Ikväll blire chill framför tvn. Gabriel ligger i sin säng med sin dator. Vi har myst och och läst lite böcker och tittar på massa kort. :D

Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0