igång igen..

.. Och jobbar lite, lite mer vettig variation i vardagen igen ;p

I förrgår hörde chefen av sig nere ifrån Kullängen till mig :) jag var där veckan innan med Emmy på ett litet möte ang vikariat eftersom det var så dåligt av folk därnere under sommaren, så jag tog tillfälle i akt och lämnade mina betyg, vilka btw, är väldigt bra ;) höhö. Så hon prioriterar högt de med en utbildning så jag fick ju såklart komma och jobba. Idag och imorgon. Kanske i helgen med, men förmodligen. Jag hoppas det inte krockar med Lukas dop på söndag bara.
Har slagit in doppresenten så det är klart. Ska bli mysigt. :)

Vi har vare iväg på en långpromenad bort till hässleberg och sen hem. Och när vi kom hem, tog jag cykeln ooch cyklade upp på hberg och sen hem igen, hurtigt av mig. ^^


Nya parfymen jag hämtade ut på posten... :) mums



Chill bill ikväll. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0