jag har tur tur tur

Jag är ju rätt lycklig lottad med min Jonas :) han är så duktig med Celwin nu när jag jobbar och han är pappaledig. Inte ngt som skiljer sig från då innan jag började jobba. Han gör allt så bra och har så bra hand om honom, nästan så Celwin blir trött på gubben! ;b Jag har sån tur med mina pojkar!
Vissa pappor som är pappalediga vågar ju knappt göra ngt eftersom dom knappt känner sitt barn, inte alla, men många, tur att jag inte har det problemet. Att jag måste lämna små lappar varje gång på allt han måste göra och komma ihåg, hähä. Tur tur tur :b

Har sovit i 4 tim idag. Runt 6 timmar inatt.. Jag ska iväg på nattpass på 10 jävla timmar snart. Energidryck omg. ;/ En dusch har jag nu tage mig, Celwin sover, Jonas gör piroger. Mhmm ;) ahja, jag ska ta igen lite sömn imorrnbitti, tills dess får jag bita ihop. Bara lite nervös eftersom det är första gången jag ska jobba natt.. Jag hoppas Sandra tar hand om mig ;) höhöhö. Nästan glad att jag inte jobbar med Maria.. galna spök fantast!!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0