lite hit och dit

I lördagskväll hade vi lite tjejkväll (som det blev tillslut, planerat ifrån början men lite vingligt tills kvällen kom igång men slutade som en trevlig och mysig tjejkväll ;b). Shogge och Markus kom och plingade även överaskat på här hemma hos oss innan jag skulle iväg till Emmy, det var ju en rolig överaskning ;)



Måste vi göra om snart, tjejor. Mihi <3

Igårkväll var Bever och Maria här på lite filmmys. Och filmmys blev det (: inte vidare till ngn bra film vi såg.. Yrrol.. HAHA! Men vi hade trevligt i vanlig ordning.


Idag har jag jobbat en runda på fm, sen hemmåt med bussen, upp på möte, sen träffa Emmy och Elias, upp mot hberg igen då! Vi skulle till lidl, men vi ångra oss och satte oss och hängde en sväng på godsmak, tog en tur på ica, snackade lite skit, tog en cigg, promenerade hem igen. ^^ mkt ambitiösa brudar vi är.

Imorgon kmr Gabriel hem, känns härligt det. Jag ska jobba typ hela dagen på ons, sen har vi planer på att åka upp till Mörtis några dagar nu igen! Jag HOPPAS på fint väder då. Jag vill ju ligga och glassa i solen vid sjöööööööön.. Suck!


aaaah, det var det för idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0