massa gamla bilder

Har vare bort hos Gabriel och hans far nu imorse :) skulle sno ett gäng bilder på Gabriel från när han var mindre, bebis :D fanns massor! Så jag passar på att lägga ut endel bilder som jag förde över. :) Min lille plutt, man blir så nostalgisk när man ser dom, speciellt dom korta videoklippen från hans allra första bad när han var nyfödd.







Det är bilder från sommaren 09 och bakåt.
Snyft.. min lille kille! Växer så det knakar.



Meeeeen.. Varken jag eller Jonas mår närheten av bra just nu :/ så mamma ska ta Celwin tills imorgon så vi får vila upp oss. :/ så drygt alltså, men det är lika bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0