migrän

Härlig start på denna dag då. Eller inte! Vaknar upp med en dundrande, skärande migrän, höll fan på att dö! Kunde bara ligga på rygg, om jag vände mig om och la huvudet på sidan på kudden kändes det mer som att ngn hade skjutit mig i skallen alltså. Riktigt ont. Gick upp, tog mig lite smärtstillande.. Gick och la mig. 5 min senare måste jag springa och kräkas. Riktigt obehaglig migrän idag. Känner fortfarande hur det dunkar runt i skallen på mig.

Ikväll blire grannhäng igen har jag fått höra :D och så skulle Bever komma. Jag hoppas jag mår bättre då.

Blir att ge Celwin lite lunch när han vaknar, sen utåt mot ica. Jag behöver ut och röra på mig och få frisk luft, det här ör ju löjligt hur lite vi har varit ute sista tiden. Inte helt ok!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0